moas-varld

Alla inlägg under januari 2013

Av moa - 2 januari 2013 14:24

Heej bloggen, vet ni vad ni borde göra? ni borde kilcka in på min kussins blogg: www.zanni.bloggplatsen.se Hon uppdaterar jätte bra ni lär inte ångra er, med massor av tips pluss att just nu så har Zanni en tävling som ni borde vara med på :)

♥ Zanni Of Sweden

Av moa - 2 januari 2013 12:46

Tja sötisar! nu sitter jag o äter frukost :) idag ska jag kanske åka in till globen med en kompis, behöver värkligen nya byxor hehe. Idag ska jag värlkigen försöka uppdatera mycket det gäller bara att jag kommer ihåg det   , o jag e inte så jätte bra på att komma ihåg saker ;) Godmorgon förrästen glömde nästan. nu ska jag fixa mig o sen ringa upp en kompis. uppdaterar mer under dagen!

Av moa - 1 januari 2013 15:12

Godnatt! Bloggar lite innan jag går o lägger mig vet att det har varigt jätte dålig uppdatringen. Iallafall, igår var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle var. Iallafall vi åkte till Stefan och Elisabeht vid halv sju. sen åt vi ååååh maten var så sjukt god, dom bjöd på hummer, oxféle, räkor, såser, typ hasselbacks potatis, klyft potatis och efter rätten var jätte god det var panakotta. Dom har värdens gulligaste små barn :) Hursomhelst nu ska jag visa lite bilder från igår, outfit bilden blev inte så himla bra... Det blir en liten bildbomb! dom första är på när vi var och sköt raketer :) Haha en raket var isatt fel så den åkte ner på typ sidan och träffade marken och sprängdes

           

outfit: tröja/blus elr vad man ska säga från hm

Kjolen från kappahl

Leggings vet jag inte

 

Maten:

     

Av moa - 1 januari 2013 00:38

Presentation


Hej sötisar!
12 årig beliber som bloggar!
puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards